gata.

Neatza. Nu mai beau in viatza mea. Adica decat o bere, un pahar de vin, cat sa fumez o tigara. Dar nu ma mai imbat. Ever. Jur. Sau poate fac exceptie la majorat la Andreuts. Poate.

Edy

Acest articol a fost publicat în .my head feels twice the size, .new beginnings, .we will still be friends forever. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

45 de răspunsuri la gata.

  1. Andra zice:

    Asa zic toti dupa o bauta crunta. Eh, lasa, vorbim la mare. Asta daca vin, ofc.

  2. Miss Sunshine zice:

    Lasati-va de bloggarit daca nu sunteti in stare sa scrieti. Forma „Adica decat o bere” nu exista, prietene

    • |Alex zice:

      Offf, ce mila mi se face cand vad proaste ca tine care incerca sa para inteligente. Subliniez incearca, deoarece observ ca esti proasta rau.
      Daca stai sa analizezi, dar tu ca o analfabeta ce esti nu esti in stare, iti iese asa : „Nu mai beau in viatza mea. Adica decat o bere…” ADICA – NU MAI BEAU DECAT O BERE. Deci, fa, te-am lamurit ? :)
      Hai mars la tine pe blog acum si da copy-paste in continuu. Sugi pula.

      • simonette zice:

        in cazul asta, imi pare rau sa te anunt, insa formula corecta este :
        „Adica, decat o bere!”

        Cu toate acestea este (si asa) fortata exprimarea!

        Numai bune!

    • Edy zice:

      Ti-a raspuns Alex. Sper ca esti lamurita. Acum, inainte sa iei balegarul de la vaca lu ma-ta mare ca sa-ti dea 2 lei sa-ti iei niste parizer, zi-mi tu daca „bloggarit” exista. :)) Esti doar o taranca proasta.

  3. Miss Sunshine zice:

    Pune mana pe dex scumpule. Si ai putea sa-ti dai si foc, ca nu ti-ar strica.

  4. Miss Sunshine zice:

    Auzi Edy, o cura de slabire nu ti-ar strica, esti ca un animal paros si stramb.
    Traditionalul va fut in gura. Puteti sa inchideti blogul si asa nu aveti trafic=))

    MUIE MA!

  5. Miss Sunshine zice:

    Si plus ca in primul comentariu am vorbit extraordinar de frumos. Dar aici se vede educatia voastra. Si cum vorbesti cu prostii? Asa, la nivelul lor sa priceapa si neuronu. Marsh, cretinilor!

  6. Edy zice:

    Sa pun mana pe dex? Treaba mea ce fac, ideea e ca tu nu gandesti deloc. Esti o tocilara cu spume la gura, un robot care face doar ce scrie-n carte. Intreaba, de exemplu, o profesoara daca e corect cum am scris. Femeia de servici o sa-ti zica ca nu e corect, pt ca e la fel de limitata ca tine si uite, a ajuns sa spele baile. Asa o sa ajungi si tu daca nu-ti dai putin drumul la gandire. In loc sa comentezi, mai bine te-ai informa. Am fost si eu ca tine dp asta dv si acum, cand te vad pe tine, regret.

    Pentru toti care se uita pe aici: stiti de ce mananca asta cacat? Mi-a cerut odata sa-i fac un header pentru blogul ei pe care FURA articole de pe mentosaneee si EdysiLory si, logic, nu i-am facut. Acum si-a adus aminte si se baga si ea in seama. :P Sa te fut in gura de frustrata, vezi cum vorbesti.

    Apropo, uita-te la tine intai. Forma verbului „a onora” la mai mult ca perfect, persoana I, singular este (eu) „ONORASEI”, nu „ONORASEM”, inteligento. Ma rog, daca gandesc ca tine, o sa gasesc pe cacatul ala de blog mai multe greseli decat episoade vizionate de tine din Hannah Montana. „Puteti sa inchideti blogul si asa nu aveti trafic” – daca asta crezi tu ca e scrisa corect, atunci sugi pula. Si tu si maica-ta mare, cea „la care ea se duce pana la baie”. =))) Mori!

  7. corina zice:

    meeeii meiatuleee:))) adica ”bai baiatule!:))” gen sa inteleaga si prostimea…:))) plebea ..vulgul…
    Alex ar trebui sa nu dati apa la moara unor specimene gen miss sunshine…care…cine macar a auzit de el?
    who the fuck is miss sunshine?

  8. corina zice:

    ele* pardon:))

  9. Ana zice:

    Ai uitat, sau poate ca nu ai vazut ca ti-a zis sa urmezi si o cura de slabire.Nu stiam ca te-ai ingrasat, wow! :)):)) Se vede ca habar n-are cine si care cum sunteti.

  10. Cocutsa zice:

    Baietii, calm :)) Chiar v-ati gasit cu cine sa va certati, serios. (Eu vorbesc, stiu *rolling on the floor*)
    Important e ca tipa se chinuie sa ii corecteze pe altii, desi ea are unele greseli chiar mai mari uneori. Nu e rau sa ii corectezi pe altii, dar ar fi si mai bine daca intai ti-ai vedea propriile greseli. Asa, un sfat…
    Btw, Eduard, mie imi place Hannah Montana :D

  11. aundrea6 zice:

    woooow!ce`i aici nene?:)))
    se pare ca nu multa lume a vazut si continuarea postului :D

  12. deci desi nu am nicio treba cu blogu asta imi sunteti friends si curva asta nespalata nu inteleg de ce sa bagat ea sa comenteze???si poate o pune si dracu sa imi raspunda ca atunci nu o sa ma mai amtin si incep si eu ca voi.Deci ma bucur ca vati luat de ea.Si apropo asta ca numai bei s-o crezi tu ca nimeni nu crede…In fine las-o dracu de pararama ca am vazut poza de la alex si e manelara,cocalara,pitzi, parasuta, handicapata imi para rau ca imi jignesc blogu pe tema asta,si retarda clar.Deci ce sa spun despre ea:S-a nascut si ea prin balegaru de la vaca masa facando cu catelu logic ca a iesit asa,si cine stie daca masa nu o facut cu barmanu de la carciuma din colt care pentru ei e club ibitza de sat,deci asa sa nascut a dat si ea de lumea oline,a invatat sa citeasca si se crede mai tare decat noi.Poy frate daca ai deja cacat la gura de ce pula mea mai manaci altu???Oricum poate mai comentezi ca nu inteleg cum mai poti ca ai asa gura plina de cacat.deci mucles si punete cu tareanii tai de acolo…Apropo nu ii mai da u lectii lu edy de slabire uitate mai intai la tine.Daca nu s-a observat deja m-am enervat si mie ca sparg mousu…Am observat ca ai zis si de dex..Da unde ai auzit ma u de dex ca la voi pe la tara nu exista asa ceva..Ce dracuai auzit si u odata in viata ta aia de pararama de el nici macar nu sti ce inseamna si ai zis sa il folosesti si u ca sa te bagi in seama…Deci my friends de pe blogu asta sorry ca m-am bagat da ma enervat tipa rau de tot,stiu ca nu am nicio legatura da nu puteam sa nu zic nimic…Mai vorbim si poate mai comentezi curvo ca ti-o iei!!!

  13. Corina zice:

    ce s-a ofensat stefy:))

  14. simonette zice:

    bai sunt curioasa. Unde e traficul ala de 700 unici /zi? Il vedem undeva?

    Sau e trafic de afisari de 700 / zi? Asta inseamna ca doar voi faceti trafic de 650…

    Vreau sa vad si eu traficul vostru. Se poate?

  15. Corina zice:

    cine e ma simonette?

  16. Cocutsa zice:

    O prietena a lui Miss Sunshine, I guess.

  17. Corina zice:

    pfff…niste ratate care au descoperit si ele..au avut acum o revelatie..wow INTERNETU’ si apropo am scris corect INTERNETU’ apostroful acela de sus adica virgula aia de sus tine locul lui ”L” intelegi…?
    asa revenind…ce te roade atata de ei…?sunt pre aimportanti si iti ocupa timpul sa te gandesti numai la ei…stii ceva GET A FUCKING LIFE!

  18. Cocutsa zice:

    Ok atunci. Simonette, cine esti mama?

    • simonette zice:

      am ajuns intamplator aici de pe blog de la Miss. Obs ca esti singura civilizata de pe aici. Cred ca ma retrag.

      Cu prostia nu te poti pune.

    • Cocutsa zice:

      Pe mine nu ma implica personal cearta. Ca daca mi-ar fi adresat mie vr-un comentariu jignitor, poate ca as fi reactionat la fel.
      Dar si restul sunt good guys. I-ai prins tu intr-o faza d-asta, mai proasta.

  19. Cocutsa zice:

    Sincera sa fiu Corina, cu fraza asta: „asa revenind…ce te roade atata de ei…?sunt pre aimportanti si iti ocupa timpul sa te gandesti numai la ei…stii ceva GET A FUCKING LIFE!” imi amintesti de Cosmina rau si nu e frumos :(

  20. Corina zice:

    pfff. cuvintele nu sunt proprietatea cuiva..le poate oricine …asa ca…in fine…Urat…Ai dat mare rateu..eu tin cu voi…si tu…wtv…nu mai conteaza…O zi buna~

  21. Corina zice:

    CERTATI-VA CAT vreti..eu nu ma mai bag…Inca o data am vazut ca mai bine stai in banca ta…si esti putin egoist sa te agndesti doar la binele tau..decat sa pui obrazu’ pentru toti..si sa-ti raspunda cu nemultumiri…asta e…Pace in lume!

  22. Cocutsa zice:

    Nu am spus ca ar fi proprietatea ei sau ca tu nu ai fi de partea noastra, doar ca acea fraza mi-a amintit de Cosmina si nu cred ca vrei sa fi comparata cu ea, right? :P

  23. Cocutsa zice:

    Era pentru binele tau, daca te dai ranita chiar nu impresionezi pe nimeni. Cum ai spus, mai bine stai in banca ta :D

  24. frate asta tot nu tace ce pula mea nu a inteles sa se retraga ca nu are sanse decat sa se faca de cacao

  25. da logic si nu ii pasa si nu ar avea motive ca sa ii pese si taci dracu din gura

    • music0love zice:

      stefania, vezi ca daca mai vad chestii de genu’ prin preajma…te spun lu’ sor-ta, calmeaza-te , eu la varsta ta … sateam coarda pe strada dupa care am devenit nenorocita aia care te punea sa furi bani din casa, ai uitat? :|

Lasă un comentariu